KoszykKOSZYK
Twój koszyk jest pusty

Czy mam prawo zwrócić zakupiony towar?

Każda osoba, będąca Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Reguluje to ustawa z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827). Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego. Prawo do odstąpienia od umowy nie obejmuje towarów wykonanych na zamówienie.


Jak odesłać zakupiony towar?

  • Sprawdź czy od dnia dostarczenia do Państwa towaru nie mineły 14 dni kalendarzowe oraz zakupu dokonałeś jako osoba prywatna (nie na firmę)
  • Złóż oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Możesz to zrobić w dowolnej formie, jednak najlepiej uczynić to na piśmie lub skorzystać z naszego gotowego druku.
    Pobierz oświadczenie Odstąpienia od umowy
  • Wypełniony wniosek prześlij na adres siedziby magazynu address Przędzalniana 6F,  15-688  Białystok lub bezpośrednio pocztą elektroniczną (e-mail) na adres  email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .

Jak i kiedy nastąpi zwrot płatności?

  • Zwracamy wszystkie płatności oraz koszta dostawy (wyjątkiem są koszta dodatkowe, zwracana jest najtańsza forma dostawy oferowana przez sprzedającego) niezwłocznie - nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia.
  • Możliwość zmiany formy zwrotu płatności po akceptacji obu stron.
  • Towar powinien zostać wysłany nie później niż 14 dni od wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  • Zwracany towar powinien być w całości ze wszystkimi elementami, nie powinien mieć uszkodzeń oraz trwałych śladów użytkowania produktu.
  • Klient ponosi odpowedzialność za złe korzystanie i funkcjonowanie z Towaru, jest to jednoznaczne ze zmniejszeniem wartości towaru.

Stan zwracanego produktu

  • Towar powinien zostać odpowiednio zabezpieczony (zabezpieczenia ochronne).
  • Zalecne jest by produkt pozostał zwrócony w opakowaniu fabrycznym.
  • Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru.
  • Klient ma obowiązek zapłaty za Usługi Dodatkowe i świadczenia (np. prace serwisanta) wykonane do momentu odstąpienia od umowy